اعلامیه دختر در سایت قالفیک

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
اعلامیه دختر در سایت قالفیک

 

نکاتی درباره اعلامیه دختر در سایت قالفیک

 

اعلامیه دختر چیست؟

اعلامیه ترحیم دختر نوعی اطلاع رسانی رسمی است که به منظور اطلاع رسانی درباره رخداد فوت یا درگذشت دختر مجرد معمولا طراحی و چاپ میشود. اعلامیه ترحیم دختر به دلایل اجتماعی مورد توجه مردم قرار گرفته است، معمولاً در رسانه‌های مختلف و بیشتر مواقع چاپ میشود و در سطح شهر یا روستا پخش میشود. آنچه که در اعلامیه آمده است مورد اعتماد عمومی قرار گرفته و درخصوص اطلاع رسانی های آن با فرهنگ جامعه ایران عجین شده است

 

انواع سبـــک طراحی اعلامیــــه دختــــر

  1. سبک طراحی اعلامیه با رنگ های سفید

         از نظر روانشناسی رنگ سفید دارای جذابیت بصری میباشد زیرا رنگ سفید یک رنگ خیره کننده و صاف است که قابل توجه و قابل تشخیص است. این رنگ پاکیزه و با صمیمیت به نظر می رسد و می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. این رنگ به صورتی ساده و شفاف ظاهر می شود و به راحتی قابل درک است،رنگ سفید نسبت به رنگ های دیگر بسیار چندگانه است. می توان از آن به غیر از ترحیم و تسلیت بلکه در سبک های مدرن، کلاسیک یا حتی راسته و ساده استفاده کرد. به همین دلایل رنگ سفید نیز کاملا مناسب سبک آگهی ترحیم مانند آگهی ترحیم دختر میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 برای مشاهده و دانلود این اعلامیه کلیک کنید

      2. تایپــو گرافـــی در اعلامیـــه دختر   

      تایپوگرافی به معنای هنر طراحی و تنظیم متون و انتخاب فونت ها است. هدف تایپوگرافی، راحت خواندن متون و ایجاد زیبایی و هماهنگی بین الفبا، و سایر عناصر طراحی است. از تایپوگرافی در طراحی گرافیکی، طراحی وب، صفحه آرایی کتب و مجلات و دیگر پروژه های طراحی استفاده می شود.تایپوگرافی دختر  نوعی تایپوگرافی به منظور ایجاد تأثیرات بصری و ترغیب کننده بر خواننده آن استفاده می‌شود. از جمله عواملی که در تایپوگرافی اعلامیه دختر تأثیر می‌گذارند، می‌توان به طراحی حروف، اندازه و وزن حروف، استفاده از رنگ‌ها و طرح بندی صفحه اشاره کرد. هدف اصلی تایپوگرافی اعلامیه دختر، ایجاد حس و عمق معنوی در مخاطب است. در نتیجه، تحقق ابعادی از زیبایی‌شناسی و هنر در ترکیب حروف هدف از طراحی تایپوگرافی اعلامیه دختر میباشد.

                                                                                                                                                                                                                                           برای مشاهده و دانلود این اعلامیه کلیک کنید         3. ابعاد اعلامیـــــه دختــــــــر

       اندازه A3 ابعادی است که به طور عمومی در استفاده‌های مختلف مانند چاپ، تصاویر بزرگ و سایر موارد استفاده می‌شود. ابعاد دقیق برگه A3 برابر است با 297 میلیمتر در 420 میلی متر یا حدوداً 11.7 اینچ در 16.5 اینچ. این برگه از ابعاد بزرگتری مانند A4 و کوچک‌تر از ابعاد A2  در برخوردار است. گستره استفاده‌های مختلف، A3 به  عنوان یک اندازه معمول برای مدارک، تصاویر، نمودارها و سایر موارد استفاده می‌شود.

 

 

       جمع بندی 

    سایت قالفیک سبک اعلامیه هایی که طراحی می کند نسبت به بقیه سایت ها متفاوت است، ما قالفیکی ها در طراحی اعلامیه با توجه به جنسیت مرحوم و جایگاه مرحوم اعم از پدر یا مادر یا .... طراحی می کنیم. هدف از این بلاگ ارائه نکاتی درباره اعلامیه ها بالا بردن اطلاعات شما عزیزانی که قصد دانستن درباره طراحی این اعلامیه ها را دارید یا صرفا قصد دارید اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید بوده است امیدواریم این اطلاعات برای شما دوستان مفید واقع شده باشد.

      

سید احمد میرعظیمی
جمعه، 31 شهریور 1402


 دانلود پست و استوری اینستاگرام لایه باز سایر وبلاگها

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که به کاربران امکان اشتراک گذاری عکس، ویدیو و داستان های کوتاه را می دهد. می توانید با پست اینستاگرام به اشتراک گذاری خبرها و تجربیات شخصی، تبلیغات کسب و کار بپردازید.

سید احمد میرعظیمی

1 ماه پیش

دانلود اعلامیه ترحیم word سایر وبلاگها

اعلامیه های ترحیم word با کیفیت عالی هستند شما بزرگواران می توانید این اعلامیه ترحیم پدر word را برای مراسم ترحیم چاپ کنید،این اعلامیه در نرم افزار word قابل ویرایش می باشد، تمامی متن ها در این پوستر های تسلیت قابل ویرایش می باشد

سید احمد میرعظیمی

2 ماه پیش

نرم افزار فتوشاپ چیست؟ سایر وبلاگها

یکی از مهم‌ترین تأثیراتی که فتوشاپ روی عکاسی داشته است، امکان ویرایش و بهینه سازی تصاویر است. این نرم‌افزار به عکاسان اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، رنگ‌ها، تناوب‌ها، کمیت نور و تمام جزئیات دیگر تصویر را ویرایش کنند. این امر به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بهترین نتیجه را از تصویر خود بگیرند و با جزئیات کوچکی که قبلاً ممکن نبود تصاویر را اصلاح کنند.

سید احمد میرعظیمی

4 ماه پیش

انواع لوگو ها سایر وبلاگها

لوگوها ابتدا برای تمایز دادن برندها از یکدیگر استفاده می‌شدند. در طول زمان، طراحی لوگوها پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر شد و اشکال و نمادهای منحصربفرد به آن‌ها اضافه شد. با گسترش رسانه‌ها و اینترنت، لوگوها اهمیت بیشتری پیدا کردند و به عنوان یک نماد قابل تشخیص و شناسایی برند در نظر گرفته می‌شوند.

سید احمد میرعظیمی

5 ماه پیش

لوگو و آرم های دولتی ایران سایر وبلاگها

سید احمد میرعظیمی

6 ماه پیش

درباره قالفیک بدانید سایر وبلاگها

قالفیک ghalphic.ir یک سایت گرافیکی است که به فروش محصولات گرافیکی مانند لایه باز، آیکن، png، موشن گرافی و غیره می‌پردازد. این سایت به طراحان گرافیک، توسعه‌دهندگان و علاقمندان به هنرهای تصویری امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین از محصولات متنوع و با کیفیت خریداری کنند

سید احمد میرعظیمی

7 ماه پیش

بنر خیر مقدم زیارتی سایر وبلاگها

بنر خیرمقدم کربلا و مکه مدینه و بقیه ائمه (ع) همانند بقیه بنر ها، یکی از بهترین و مفیدترین محصولات سایت قالفیک است که به دلگرمی زائرانی که از سفر برگشتن کمک می کند و همچنین برای استفاده طراحان نیز مفید می باشد طراحان کمک می‌کند.

سید احمد میرعظیمی

8 ماه پیش

آگهی ترحیم در سایت قالفیک سایر وبلاگها

آگهی ترحیم یا اعلامیه ترحیم پوستر اطلاع رسانی است از جانب صاحبان عزا و اقوام نزدیک مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان و مردم به‌منظور شرکت در مراسم عزاداری. آگهی ترحیم ممکن است توسط یکی از عزاداران به‌شکل یک اعلامیهٔ مستقل منتشر شود

سید احمد میرعظیمی

8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر