دانلود اعلامیه ترحیم word

زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه
دانلود اعلامیه ترحیم word

 

چرا اعلامیه های ترحیم word یکی از پر تقاضا ترین طرح های تسلیت حال حاضر در ایران است؟

اعلامیه های ترحیم word یکی از پر تقاضا ترین طرح های تسلیت در ایران هستند. یک از مزایای اعلامیه های ترحیم word قابلیت ویرایش آسان می باشد، افرادی که حتی تجربه ای در طراحی ندارند نیز می توانند به راحتی این طرح ها را ویرایش کنند. قالفیک به عنوان یکی از سایت های گرافیکی ایران اقدام به طراحی این نوع اعلامیه ها کرده است. در این مطلب قصد داریم بهترین اعلامیه های ترحیم word را که در قالفیک برای خرید در دسترس قرار دارند را به شما معرفی کنیم. اعلامیه هایی که در رده بهترین طرح های word تسلیت در ایران قرار می گیرند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

 

اعلامیه ترحیم پدر word

ساده بودن هم در گذشته و حال برای انسان ها جذاب بوده، چون وقتی کاری رو بشه به سادگی انجام داد متقاضی ها هم زیاد میشن. اعلامیه های ترحیم word یکی از همون موضاعات ساده هستش، افرادی که حتی تجربه کمی از طراحی یا حتی هیچ تجربه ای از طراحی ندارند هم می تونند به راحتی این اعلامیه ها رو ویرایش کنند، یکی از این اعلامیه هایی که هم ساده و هم زیبا هستش اعلامیه های ترحیم پدر در Word هست. این محصول ها ابعاد کاملا ستانداردی دارند، یعنی ابعاد اعلامیه های word در حدی است که شما می تونید به راحتی برای چاپ یا برای استفاده در طراحی های دیگه استفاده کنید. اعلامیه های طرحیم پدر کیفیت یسیار خوبی دارند و المان هایی که در طرح های این اعلامیه ها استفاده شده با کیفیت و زیبا هستند، طراحی این محصول به طوری هست که میشه به راحتی عکس مرحوم رو داخل word قرار داد. این قابلیت به نوبه خودش خاص هستش چون کم نظیر بودن این محصول از این نشات می گیره که خیلی سخت میشه اعلامیه word پیدا کرد که با عکس مرحوم باشه. همین امر سبب شده که متقاضی های اعلامیه های word زیاد تر بشوند.

دانلود اعلامیه های ترحیم پدر word

 

 

اعلامیه ترحیم مادر word

در مطلب اول به زیبایی اشاره کردیم جالب است بدانید یکی از ویژگی های اعلامیه ترحیم مادر Word زیبایی است. هیچ چیز به اندازه زیبایی انسان ها رو جدب نمی کنه، خیلی کم پیش میاد که اعلامیه ترحیم در word زیبا باشه چون word نرم افزار ویرایش تصویر نیست، اما ما این مشکل رو حل کردیم و به راحتی می توان به اعلامیه های زیبایی با فرمت word دسترسی پیدا کنید. اعلامیه های ترحیم مادر word  هم خوش قیمت هستند هم با کیفیت. المان های استفاده شده در این اعلامیه های ترحیم word مادر متانسب با طرح های تسلیت هستند، و شما می توانید المان بعضی این اعلامیه ها را حذف یا اندازه آن ها را تغییر دهید. اعلامیه های ترحیم مادر در word بدون مشکل برای چاپ هستند. و به راحتی می توانید  با کمی از تجربه اعلامیه زیبایی طراحی کرده و به نمایش بگذارید. درون هر یک از این اعلامیه ها متن هایی آمده که برای اطلاع رسانی از مراسم ترحیم استفاده می شوند که در مطلب پاییین بیشتر راجب آن توضیح خواهیم داد.این محصولات در فتوشاپ طراحی شده اند اما ما این محصول را در word برای شما قرار داده ایم، تا به راحتی بتوانید تغییرات خودتان را اعمال کنید.
 
 
 
 

اعلامیه ترحیم دختر word

در بین بهترین طرح های تسلیت بخصوص اعلامیه های ترحیم دختر قالفیک بیشترین رتبه را در ایران دارد. اگر به دنبال اعلامیه ترحیم دختر با فرمت psd هستید نیز می توانید اینجا کلیک کنید . ما دقیقا همان اعلامیه های ترحیم دختر که با فرمت psd که با فتوشاپ قابل ویرایش هستند رو داخل دسته بندی آگهی ترحیم قرار دادیم همان طرح رو با فرمت word  با قیمت کمتر قرار داده ایم! اعلامیه های ترحیم دختر در سایت ما بسیار زیبا هستند. این اعلامیه های ترحیم یکی محصول با مد رنگ های استاندارد و در عین حال جذاب و خاص هستند. و در نگاه اول المان های این اعلامیه های ترحیم دختر به چشم می خورند، در این اعلامیه های ورد ما از گل های زیبا و شمع به بهترین نحو ممکن استفاده کرده ایم، و همچنین در طراحی تذهیب های جذاب و زیبا را به کار گرفتیم. از نظر من اعلامیه های ترحیم از 2 بخش تشکیل شده اند طرح و ها و متن. متن های اعلامیه ترحیم دختر و اعلامیه های ترحیم پدر و همچنین اعلامیه های ترحیم مادر و پوستر های تسلیت کاملا درست و بجا هستند. به طوری که در متن های اعلامیه ترحیم دختر نام مرحومه به طور بزرگ نوشته خواهد شد و همچنین متنی که زمان و مکان مراسم سوم و هفتم و چهلم و سالگرد مرحمه را نشان می دهد. و حتی نام خانواده های مرحوم هم در پایین اعلامیه های ترحیم قید می شود. تا الان با توضیحاتی که به شما داده ایم تا حدود بسیار زیادی خیال شما را راحت کردیم، اما بازم با ما همراه باشید. اعلامیه های ترحیم دختر word نیز هم خوش قیمت هستند هم با کیفیت عالی. المان های استفاده شده در این اعلامیه های ترحیم word دختر متانسب با طرح های تسلیت هستند به هیچ عنوان با دانلود طرح های اعلامیه ترحیم دختر در word وقت شما در طراحی محصول گرفته نخواهد شد. محصولاتی زیبا جذاب و در عین حال صرفه جویی در زمان شما خواهد کرد. 

دانلود اعلامیه ترحیم دختر word

 

 

پوستر پیام تسلیت word

اگر خرید پوستر های پیام تسلیت psd برای شما هزینه ببیشتری خواهد داشت. قالفیک محصولاتی فوق العاده با کیفیت های عالی و طراحی های زیبا آماده کرده است. این پوستر های تسلیت از لحاظ ظاهری بسیار ویژگی های هایی دارند که جالب است بدانید اما قبلش بزارید یک توضیح بدم برای کسایی که سوالشون اینه که پوستر پیام تسلیت اصلا چیه و چه کاربردی داره. پوستر پیام تسلیت یک طرح با اندازه a4 هستش که جهت تسلیت گفتن به خانواده های عزادار در مراسم ترحیم چاپ میشه و به مردم و خانواده های مرحوم داده میشه. این پوستر های پیام تسلیت هم سیاه سفید هستش و هم رنگی، خیلی وقت به این پوستر های تسلیت کارت تسلیت هم گفته می شود، خب با این توضیحات پس بریم سراغ ویژگی های ظاهری این محصولات، طراح های تسلیت که در قالفیک وجود داره به چند سبک طراحی شده که یکی از این نوع سبک های استفاده از شیپ های و تذهیب ها هست. یعنی از این المان به عنوان بک محصول استفاده می کنیم تا زیبایی به محصول ببخشیم و نوع دیگه استفاده از طرح های اسلیمی هستش، و نوع دیگه طرح های واقعی و عکس محراب ها و کاشی های تاریخ ایران ائم از دوران سلجوقیان و صفریه و.... هستند که این قابلیت به نوبه خودش خاص هستش، بسیاری از این محصولاتی که ما آماده کردیم و لایه باز آن ها را برای فروش گذاشتیم طرح word این محصولات نیز در دسترس قرار دارند. اگر از کارمندان دولت هستید اگر از نظامی های هستید، پیشنهاد می کنم که برای تسلیت گفتن به همکار در مراسم ترحیم دیگه پول طراحی ندید! خودتان دست به کار بشید و به راحتی این پوستر های پیام تسلیت در word را تغییر بدید و نهایت استفاده را ببرید. 

دانلود پوستر پیام تسلیت word

 

مرور کلی

اگر دنبال اعلامیه ترحیم می گردید که هم زیبا باشه و هم ویرایشش ساده باشه و هم قیمتش مناسبه باشه، اعلامیه های ترحیم word رو به شما توصیه می کنم چون بهترین راه برای داشتن یک طرح اعلامیه و پوستر پیام تسلیت بدون دردسر طراحی و هدر رفتن وقت شما است. همچنین طراحان هم می توانند از این المان های طرح های ترحیم word استفاده کنند. پس مطالبی که در این بلاگ گفته شد و به خاطر بسپارید و خریدی عالی را با ما تجربه کنید.

جهت مشاهده طرح های ترحیم word کلیک کنید

 دانلود پست و استوری اینستاگرام لایه باز سایر وبلاگها

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که به کاربران امکان اشتراک گذاری عکس، ویدیو و داستان های کوتاه را می دهد. می توانید با پست اینستاگرام به اشتراک گذاری خبرها و تجربیات شخصی، تبلیغات کسب و کار بپردازید.

سید احمد میرعظیمی

1 ماه پیش

نرم افزار فتوشاپ چیست؟ سایر وبلاگها

یکی از مهم‌ترین تأثیراتی که فتوشاپ روی عکاسی داشته است، امکان ویرایش و بهینه سازی تصاویر است. این نرم‌افزار به عکاسان اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، رنگ‌ها، تناوب‌ها، کمیت نور و تمام جزئیات دیگر تصویر را ویرایش کنند. این امر به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بهترین نتیجه را از تصویر خود بگیرند و با جزئیات کوچکی که قبلاً ممکن نبود تصاویر را اصلاح کنند.

سید احمد میرعظیمی

4 ماه پیش

انواع لوگو ها سایر وبلاگها

لوگوها ابتدا برای تمایز دادن برندها از یکدیگر استفاده می‌شدند. در طول زمان، طراحی لوگوها پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر شد و اشکال و نمادهای منحصربفرد به آن‌ها اضافه شد. با گسترش رسانه‌ها و اینترنت، لوگوها اهمیت بیشتری پیدا کردند و به عنوان یک نماد قابل تشخیص و شناسایی برند در نظر گرفته می‌شوند.

سید احمد میرعظیمی

5 ماه پیش

لوگو و آرم های دولتی ایران سایر وبلاگها

سید احمد میرعظیمی

5 ماه پیش

درباره قالفیک بدانید سایر وبلاگها

قالفیک ghalphic.ir یک سایت گرافیکی است که به فروش محصولات گرافیکی مانند لایه باز، آیکن، png، موشن گرافی و غیره می‌پردازد. این سایت به طراحان گرافیک، توسعه‌دهندگان و علاقمندان به هنرهای تصویری امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین از محصولات متنوع و با کیفیت خریداری کنند

سید احمد میرعظیمی

7 ماه پیش

اعلامیه دختر در سایت قالفیک سایر وبلاگها

اعلامیه یک طرح لایه باز است که به با هدف اطلاع رسانی از مراسم فوت شخصی انجام میشود و اعلامیه دختر نیز از همین توع طرح ها می باشد، زمانی که دختری خدای نکرده فوت کرد این پوستر اطلاع رسانی توسط اقوام نزدیک چاپ میشود

سید احمد میرعظیمی

7 ماه پیش

بنر خیر مقدم زیارتی سایر وبلاگها

بنر خیرمقدم کربلا و مکه مدینه و بقیه ائمه (ع) همانند بقیه بنر ها، یکی از بهترین و مفیدترین محصولات سایت قالفیک است که به دلگرمی زائرانی که از سفر برگشتن کمک می کند و همچنین برای استفاده طراحان نیز مفید می باشد طراحان کمک می‌کند.

سید احمد میرعظیمی

8 ماه پیش

آگهی ترحیم در سایت قالفیک سایر وبلاگها

آگهی ترحیم یا اعلامیه ترحیم پوستر اطلاع رسانی است از جانب صاحبان عزا و اقوام نزدیک مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان و مردم به‌منظور شرکت در مراسم عزاداری. آگهی ترحیم ممکن است توسط یکی از عزاداران به‌شکل یک اعلامیهٔ مستقل منتشر شود

سید احمد میرعظیمی

8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر